Visa kita: pietums ar vakarienei    Atgal <-

Straipsnis sėkmingai pridėtas!
Paskelbta 2019-08-19

Nepaprastai skanus reikalas: traškus tofu sūris ir maistingas garnyras naujiems skonių atradimams.

                                                                

 Man labai patinka tie pirmieji kartai atrandant ir ragaujant naujus skonius, tad kai šią savaitę LIDL parduotuvėse pasirodė Vemondo savaitė net nesuabejojau – pats laikas paragauti tofu sūrio! Taip. Man 32 metai ir aš dar nebuvau jo ragavusi! Žinoma, neragavo ir Adelė, tad mudviem tai dar vienas mūsų pirmas kartas skonių pasaulyje. Ir turiu pasakyti, kad labai patikęs! Vos per kelias minutes paruošiau puikiai atrodantį, maistingą bei skanų traškaus tofu sūrio bowls‘ą, kuriame susipynė ne tik skirtingi skoniai, bet ir spalvos – čia karaliavo medus ir soja, morkos ir avokadas, petražolės ir citrinos, o kur dar lengvi sezamo ir saldžiosios paprikos poskoniai – tikra pasaka lėkštėje.

 


INGREDIENTAI:


•½ puodelio apvalių ar kitų mėgstamų ryžių;
•2 x 180 g Chef Select tofu sūrio (rinkausi su bazilikais);
•Žiupsnis saldžiosios paprikos miltelių;
•Keli valg. š. džiūvėsėlių arba kukurūzų krakmolo;
•Šlakelis alyvuogių aliejaus;
•Keli valg. š. medaus;
•Keli arb. š. sojos padažo;
•1 griežinėliais pjaustytas avokadas iš LIDL turgelio;
•1 – 2 plonomis juostelėmis pjaustytos morkos iš LIDL turgelio;
•½ griežinėliais pjaustyto mėlynojo svogūno iš LIDL turgelio;
•Kelios šakelės šviežių petražolių ar kalendrų iš LIDL turgelio;
•1 žalioji citrina iš LIDL turgelio;
•Šiek tiek sezamo sėklų;
•1 – 2 aitriosios paprikos (jei norisi aštriau) iš LIDL turgelio.

 


KAIP GAMINTI:


1.Pradėkite virti ryžius, kol jie virs – pasigaminsite visus kitus ingredientus.
2.Tofų sūrį nusausinkite popierine servetėle ir supjaustykite vidutinio dydžio gabalėliais. Į dubenį suberkite saldžiosios paprikos miltelius bei džiūvėsėlius ar kukurūzų krakmolą. Viską išmaišykite.
3.Paruoštą sūrį lengvai apkepkite keptuvėje iš abiejų pusių.
4.Į keptuvę pilkite sojos padažą bei medų. Viską atsargiai sumaišykite su sūriu ir kelias minutes ant lengvos kaitros pakepkite.
5.Į lėkštes dėkite ryžius, paruoštą tofu sūrį, avokado griežinėlius, morkų juosteles, petražoles ar kalendras, mėlynojo svogūno griežinėlius, žaliosios citrinos skilteles. Viską apibarstykite sezamo sėklomis. Jei norisi aštriau – įsidėkite ir aitriąją papriką, ji čia labai tinka!

 

 

#Lidl #LidlLietuva #sponsored #ad @lidllietuva #LidlPartnerystė

PRISIJUNGTI SU FACEBOOK